Prima pagină :: Etape de implementare

Etape de implementare

Etape ale implementării Sistemului de Management Integrat

  1. contactare, stabilire vizita de evaluare pentru auditul iniţial;

  2. auditul iniţial, stabilirea organigramei, listei proceselor din firmă, persoanelor de contact;

  3. elaborarea procedurilor de sistem şi operaţionale;

  4. elaborarea Manualului Managementului;

  5. instruiri cu toate categoriile de personal din firmă;

  6. audit intern pentru a vedea stadiul implementării documentaţiei SMI;

  7. asistenţă pe durata pregătirii şi auditului organismului de certificare;

Notă:

Conceptul integrat de “Documentaţie şi consultanţă” pentru un Sistem de Management Integrat, produs al proiectului pilot nr. 112068 PIMM, din cadrul Programului Leonardo da Vinci, a fost agreat de catre SRAC şi Simtex, două organisme de certificare de frunte din România. Proiectul a fost derulat în perioada 2000 - 2004, cu participarea unor firme din Germania, Anglia, Spania, Cehia, România şi Bulgaria.

Beneficii ale implementării Sistemului de Management Integrat

  • perfect adaptabil pentru IMM;

  • îmbunătăţirea performanţelor firmei datorită managementului proceselor;

  • satisfacţia altor părţi interesate, în special a angajaţilor;

  • reducerea cheltuielilor cu certificarea cu până la 30%;

La începutul paginii